Ken jij onze nieuwe collega Christian al?

Sinds kort hebben wij een nieuwe collega: Christian. Ruim een maand geleden is hij begonnen op de marketingafdeling van Verzekeruwbedrijf.nl. We hebben hem even de tijd gegeven om zich flink in te lezen en onze organisatie te bestuderen. Maar nu wordt het de hoogste tijd om hem voor te stellen.

Dus Christian, vertel eens wat meer over jezelf.
Mijn naam is Christian Mulder, 28 jaar, en sinds een maand werk ik bij Verzekeruzelf.nl. Samen met mijn vriendin woon ik in Den Bosch. Ik ga dus lekker met de fiets naar het werk. Wat mijn hobby’s zijn? Ik sport graag. Wekelijks leef ik mij uit met spinnen, squashen en bootcamp. Verder schrijf ik zelf muziek en bespeel ik diverse instrumenten. Ik heb het afgelopen half jaar zelfs vrij genomen om me volledig op de muziek te richten. Na een half jaar kwam ik erachter dat het leven van een muzikant een fantastisch, maar ook best eenzaam bestaan is. Ik werk graag samen met collega’s aan een doel dat iets bijdraagt aan anderen. Dus na een half jaar ben ik weer op zoek gegaan naar een baan, en zo kwam ik uit bij Verzekeruzelf.nl. Naast muziek hou ik van koken, goede koffie en niet te vergeten van reizen! Het mooie aan reizen is  de vernieuwing waarmee je in aanraking komt. Reizen geeft mij de mogelijkheid om met een frisse blik tegen alledaagse dingen aan te kijken. Dat leer je van andere mensen en culturen. Ik heb dan ook nog een flink verlanglijstje met landen die ik graag wil ontdekken. Maar goed, nu eerst maar eens focussen op mijn nieuwe baan.

Vertel inderdaad maar eens wat meer over jouw baan. We hebben al verklapt dat je op onze marketingafdeling werkt. Maar wat houdt jouw functie precies in?
Ik ben marketeer bij Verzekeruzelf.nl. Het komende jaar hou ik me druk bezig met de ontwikkeling van Verzekeruzelf.nl. Ik vind het belangrijk dat onze website en verzekeringen goed aansluiten bij de wensen n behoeften van mensen die op zoek zijn naar een verzekering. Daarom ga ik graag met ze in gesprek. Zo kan ik uitvinden wat zij nu missen en waar wij meer voor hen kunnen betekenen. Wat ik zelf belangrijk vind, is dat we kritisch kijken naar wat wij voor die mensen kunnen betekenen. We moeten niet alles uit de verzekeringsmarkt voor waar aannemen, maar vooral blijven denken vanuit de klant. Zelf heb ik vrijwel geen verzekeringskennis, dus ben ik nog vrij van het traditionele “verzekeringsdenken”. Die onervarenheid op het gebied van verzekeringen zie ik dan ook als een pluspunt. Ik wil vanuit de klant blijven denken en echt dingen veranderen.

Tags

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button
Close