Verzekeruzelf.nl: wie zijn wij?

Verzekeruzelf.nl is in 2002 opgericht door Henk Wiggers en Frank Cooler. Uit frustratie over hoe de traditionele verzekeringswereld in elkaar zat, besloten zij het met Verzekeruzelf.nl compleet anders te doen. De consument moest minder afhankelijk worden van de verzekeraars en dus zelf aan de knoppen: zelf verzekeringen aanvragen, afsluiten en kunnen beëindigen. En dit alles zonder opzegtermijnen. Wil je vandaag jouw verzekering wijzigen of beëindigen? Dan kan dat! De teveel betaalde premie wordt gewoon teruggestort. Tien jaar geleden een verrassend en vernieuwend concept waar inmiddels veel verzekeraars een voorbeeld aan hebben genomen.

Onderdeel van de Intrasurance Group

Verzekeruzelf.nl is onderdeel van de Intrasurance Group. Intrasurance Technology Services verzorgt de technologie achter de website van Verzekeruzelf.nl, Intrasurance BV is het volmachtbedrijf en Verzekeruzelf.nl biedt via internet rechtstreeks verzekeringen aan de consument. De technologie wordt volledig in huis ontwikkeld en stelt consumenten in staat om zelf volledige controle te hebben over zijn of haar verzekeringen. Door middel van deze technologie kunnen consumenten zelf hun verzekeringen aanvragen, wijzigen en beëindigen in hun digitaal dossier. Dit alles gebeurt bij Verzekeruzelf.nl volledig online.

De missie?

Verzekeruzelf.nl is opgericht met een duidelijke missie: mensen helpen zelfverzekerd te worden! Het idee is dat klanten zelf aan de knoppen moeten zitten. Jij vraagt dus zelf jouw verzekering aan en vult je eigen gegevens in. Jij weet immers zelf het beste wat bijvoorbeeld jouw naam, geboortedatum of adres is. Zo is de kans op fouten in dossiers, of verkeerd afgesloten verzekeringen, nihil. Daarnaast heb jij als klant te allen tijde de controle over jouw dossier een weet je precies waarvoor jij jezelf hebt verzekerd. Maak je toch een fout of wil je iets wijzigen of beëindigen? Dan kan je dit gemakkelijk en per direct aanpassen.

Zelfverzekerd zonder callcenter?

Bij Verzekeruzelf.nl gaat alle communicatie via het internet. Dat betekent dat wij geen callcenter hebben. Voor sommige mensen even wennen, maar er zit een logische gedachte achter: wat je zelf doet kan een ander niet fout doen! Daarnaast kost een callcenter erg veel geld. Geld dat wij liever besparen en teruggeven aan onze klanten door middel van lagere premies. Wij kiezen er daarom voor om alles via het internet te doen. Je kan ons bereiken via de website, per e-mail of via sociale media. Wij geven via deze media zo snel en zo persoonlijk mogelijk antwoord op al jouw vragen. Ben je klant geworden? Dan kun je ons in geval van schade wél bellen. Kijk voor meer informatie op de schade melden pagina. Wij staan voor je klaar. De vraag is: ben jij zelfverzekerd genoeg om klant bij ons te zijn?

Tags

Gerelateerde berichten

4 Comments

  1. Vrijdag hebben wij onze Toyota prius 20-PDV-4 ingeruild voor de Rav4, 2.4 l automaat. Wij krijgen hem niet in de verzekering, het lijkt alsof uw site niet werkt. Het kenteken is 72-JJP-9, dat wordt niet herkend. Bij de RDW is niets fout en is hij gewoon te vinden. Inmiddels heb ik de vragenlijst al drie maal ingevuld maar we krijgen alleen stap 2 in beeld en kunnen niet verder.

    1. Het is mogelijk dat een kenteken niet wordt herkend op onze website. Toch kan je eenvoudig een premieberekening maken.
      Klik op “Ik weet mijn kenteken niet” en vul de gegevens in. Normaal gesproken worden deze gegevens automatisch ingevuld aan de hand van het kenteken. In dit geval kan je zelf de gegevens invullen, inclusief het kenteken.
      Klik vervolgens op “Premie berekenen” om de berekening te voltooien.

  2. Ik wacht al 1 week op een nieuw wachtwoord….wat normaal gesproken seconden-werk is.
    Meerdere e-mails over gestuurd, wordt niet op gereageerd, behalve dan die (inmiddels irritante) automatische reacties van een “bot”. Dit is verreweg de slechtste service die ik ooit ervaren heb, zoals ik al heb aangegeven in mijn e-mail, ben niet eens boos, dit is gewoon lachwekkend. Wel iedere maand premie opstrijken, dat gaat ook niet meer gebeuren zolang ik niet ben geholpen, dat verzeker ik u!

    1. Hallo Mustafa, wat vervelend dat je nog steeds geen nieuw wachtwoord of reactie hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Natuurlijk is dat niet onze bedoeling. Inmiddels heb ik je geprobeerd te bellen. Omdat ik je niet kon bereiken, heb ik een nieuw wachtwoord gemaild. Wij horen het graag als het je niet lukt om in te loggen. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Close